Tercabar!

27 Feb,
Malam tadi tetiba ada seorang pelajar perempuan ni suruh aku search google image berkaitan 'Gadis Piano'. Bila aku tanya kenapa, katanya ada muka dia disitu. Sambungnya lagi Gadis Piano tu sebenarnya ialah tajuk sebuah novel. Hasil karya beliau sewaktu tingkatan 1 dahulu. Aku yang dari tadi hanya mendengar dengan mata yang berkaca-kaca, mula membuka cerita yang aku pun berminat untuk menghasilkan sebuah novel grafik! Beberapa cerita sudah ditulis dan gambaran wataknya telah dilukis, tapi belum sampai pertengahan cerita dah mengalah! Boleh dikatakan semua cerita yang berlegar kat kepala hotak aku ni cuma 30% sahaja yang mampu aku curahkan di atas kertas/ microsoft word. Malas, bz... membuatkan cita-cita aku untuk menjadi penulis hanya tinggal angan-angan! Adik terima kasih ye.. Nampaknya sudah ada semangat untuk kembali berkarya. Hahaha.

berusaha untuk menghasilkan novel grafik adalah impian yang sudah lama terbuku. 


No comments: